Nu måste jag få avreagera mig, förväntar mig att förlora många vänner. Så till er som är glad i mig läs inte.

Jag är så jävla förbannad, till alla er som fortfarande kallar Sverigedemokraterna för nazister, rasister, invangringsfientliga osv borde fan kolla upp era källor. Man kan inte räkna med media eller andra politikers åsikter. Läs från deras egen hemsida, där finns inget rasistisk påhopp.

För det första, varför tror du dem är inröstade? Jo för att ingen annan tänker ta upp invandrigen, om alla parti hade haft en bråkdel av Jimmie Åkessons mod så hade SD inte funnits idag. Uppenbarligen är ju dagens politik ohållbar. Jag säger som många andra, flytta ner till Rosengård i Malmö om du vågar?

Så sluta gnälla när ni inte vet hur det är, jag är INTE rasist, nazist eller på något sätt rädd för Islam och muslimerna. Jag värnar om mina medmänniskor, arbetarklassen, dem sjuka, dem gamla och mina kommande barn. Men jag kan tyvär inte stötta kriminalitet, våldtäckt och förstörelse av mitt vakra Svenska land.

Både Finland, Danmark och många andra länder har samma invandringspolitik som SD vill införa, är dem rasister?

USA släpper inte in en jävel i sitt land och om du bryter mot reglerna sitter du på första flyget hem och portad för livet. What's wrong with that?

Jag vill för fan kunna sjunga min egen nationalsång, och hissa min Svenska flagga när fan jag vill. Jag är stolt över mitt land och det borde ni andra också vara. Passar det inte så är ni säkert hjärtligt välkommna att flytta ner till Irak, dem hjälper säkert er? Nej tänkte det.

Rasism - strävan att hålla den egna rasen fri från främmande raselement.

SD handlar inte om ras, hudfärg eller vad det nu må stå i media. Det kunde lika gärna handlat om Italienare, spanjorer eller fransmän. Vi kan väll inte låta alla bo hos oss? Eller?

Nej precis, en del av vår Ekonomi rasar pgr av att vi måste betala för alla andra som inte lärt sig språket, på alla möjliga sätt. Vad blir då över till min Farmor, eller min arbetslösa faster, eller min nyskilda kusin som nu är ensamstående mamma till två.

Hur ska Sverige klara att ta hand om sig själv plus resten av världen? Den som kan trolla räcker upp en hand. Nästan säker på att Fredrik Reinfelt inte är någon trollkarl iallafall..

Kalla mig vad ni vill men Nazist och Rasist är något ni får slå upp i en ordbok innan ni använder det.

Jag fick aldrig kalla en idiot för cpskadad.. Fick du? 





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Annie

Sometimes i try to be normal. But it gets boring. So i go back to being me.

RSS 2.0