Medan du sov.

Tillbringade jag natten på Jonas&Fias soffa. Jag har varit hundvakt medans Jonas&Fia är på sjukhuset med sin nyfödda. Micke tillbringade natten i Göteborg med Jim&Jonny do i need to say more?
Jag tror jag är deprimerad. Jag trodde att flytten tillbaka till Oslo skulle ställa allt till rätta. Men det gjorde det inte. Jag saknar mina vänner. Jag saknar Gabbie.
Någonstans på vägen blev alla vuxna och skaffade sig ett liv.. Ett vuxet liv. Själv sitter jag fast i ett tonårsliv med ett vuxet sinne.
Drömmen om ett normalt svensson liv är alldeles runt hörnet och jag börjar fundera på om jag är med rätt person?
Hur vet man?
Han kommer aldrig bli lika romantisk som Mr Darcy, han kommer aldrig bli lika omtänksam som Edward Cullen, han kommer aldrig bli lika oemotståndlig som Chuck Bass.. Han kommer aldrig bli en orealistisk film karaktär.
Det är kanske mig det är fel på? Det kanske är mig själv jag är arg på som har för höga krav.. Detta är 2000-talet, någonstans på 1800- talet dog romantiken.
Jag måste vakna, och uppskatta denna människa som älskar mig mer än livet innan, han lämnar mig.



Kommentarer
Jennie ♥

sv: menade mer att du har en gratidesign och undrade bara om du ville ha en mer personlig. jag är ju bloggdesigner så ka hjälpa dig. kram

2011-03-13 @ 13:26:02
URL: http://jennsiii.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Annie

Sometimes i try to be normal. But it gets boring. So i go back to being me.

RSS 2.0