Jag hittade den här listan hos Cosmo! För fler listor besök cosmopolitan.se !



Nämn något som gjorde dig glad igår: En hemlighet som Ida berättade.

Vad gjorde du kl 08 imorse: Vaknade och kollade vad klockan var.

Vad gjorde du för 15 min sedan: Åt en Te-kaka med smör som Fia bakat.

Det sista du sa högt: Kom gumman !

Det senaste någon sa till dig: Jag kommer och hämtar dig snart.

Vad har du druckit idag: 2 koppar zoegas kaffe och ett halvt glas appelsin saft.

Vad var det senaste du åt: Te-kakan.

Vad var det senaste du köpte: En frusen Pizza Pollo.

Vad är det för färg på din ytterdörr: Grå.

Vad är det för väder hos dig nu: Grått och trist.

Godaste glassmaken: Jordgubb.

Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Ja, jag är en romantiker.

Sover du tungt: nej, absolut inte. Vaknar av att någon ser på mig.

Drömmer du mardrömmar: Sällan..

Trivs du med ditt jobb: Ja efter min första arbetsdag imorn så hoppas jag det.

Favoritklädsel: Jeans och tischa.

Favoritlåt just nu: When I'm gone - Lissie

Vad ser du om du tittar till höger: Fönstret och det trista vädret.

Vad gör dig glad just nu: Inget.

Vad ska du göra härnäst: Ta en cigg och låta Charlie få kissa lite.

Höger eller vänsterhänt: Höger hänt.

Humör just nu: Deprimerad.

Favoritgodis: skummbanan med choklad på.

Kläder just nu: Levis Jeans, H&M Tischa och Fias kofta.

Sommarplaner: Antagligen flytta till Liden.

Hur många kuddar sover du med: En ibland två.

Spelar du något instrument: Piano.

Morgon eller nattmänniska: Nattmänniska.

Vad är viktigast för dig: Min hälsa.

Är du kittlig: Bara när jag är på glatt humör.

Snarkar du: Bara när jag är förkyld.

Stjärntecken: Jungfru.

Äckligaste insekten: Spindel.

Längtar du mest efter just nu: Thailand.



Kommentarer
Lovenia

Helloo hur är det med dig ? visst är det du ?

brorsan var runt och kolla på nätet sedan hittade han dig och tyckte att du liknade mig som fan är det du?

/Lovenia

2011-07-29 @ 15:24:22
URL: http://lovenia.blogg.se/
Anneli

Anmäl dig till Dagens Blogg!:D

Jag lottar ut 5 nya vinnare imorrn!:)

http://anneliih.blogg.se/2011/july/fredag-dagens-blogg-5.html#comment

2011-07-29 @ 15:35:53
URL: http://anneliih.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Annie

Sometimes i try to be normal. But it gets boring. So i go back to being me.

RSS 2.0